Nationale-Nederlanden blijft ook de komende drie edities titelsponsor van de City Pier City Loop Den Haag. De financiële dienstverlener verlengde voor dezelfde periode eveneens het contract als naamgever van de Marathon Rotterdam.

,,Wij zijn erg blij met de nieuwe overeenkomst,’’ zegt Mario Kadiks, CEO Golazo Nederland. ,,Het is juist in deze onzekere tijd een enorme steun en een teken van waardering en vertrouwen dat Nationale-Nederlanden zich langer aan ons heeft verbonden.’’

De twee populaire evenementen staan al sinds 2015 bekend als de NN Marathon Rotterdam en de NN CPC Loop Den Haag. De eerstkomende edities zijn beide gepland voor het najaar. De ‘CPC’ op zondag 26 september. De marathon en bijbehorende looponderdelen in het weekeinde van 23 en 24 oktober.

Kadiks: ,,Nationale-Nederlanden past uitstekend bij onze evenementen. Samen willen wij mensen op een gezonde manier in beweging brengen. Als organisaties versterken wij elkaar. De afgelopen jaren hebben we op een intensieve en prettige manier eensgezind samengewerkt.  We verheugen ons op een inspirerend vervolg.’’

Nationale-Nederlanden, onderdeel van NN Group, is supporter van alle hardlopers. Van de amateur die hard traint voor zijn eerste 5 kilometer tot Eliud Kipchoge van het NN Running Team die als eerste mens ter wereld de marathon onder de 2 uur liep. NN ondersteunt lopers en de hardloopsport op diverse manieren, zowel nationaal als mondiaal.

,,Het deelnemen aan een hardloopwedstrijd is voor veel lopers belangrijk” zegt Remco Barbier, Head of Branding van NN Group ,,Ook de komende jaren willen we met onze sponsoractivaties, zoals de Hardloopsupporter, lopers een extra bijzondere ervaring bieden.”

Barbier: ,,Hardlopen is een sport voor iedereen, voor jong en oud. Om de jeugd te stimuleren meer te bewegen blijft NN ook sponsor van de Kids Runs. Deze wedstrijden van 1 en 2,5 kilometer vinden plaats op de Coolsingel op de zaterdag voor de marathon.’’

Deel dit artikel op social media: